1. studijní obory (střední vzdělání s maturitní zkouškou, denní forma, délka přípravy 4 roky)
Uchazeči o vzdělání v oborech Bezpečnostně právní činnost a Požární ochrana – zaměření Strojník požární techniky jsou přijati ke studiu na základě přijímacího řízení s jednotnou přijímací zkouškou ze vzdělávacích oborů Český jazyk a literatura a Matematika a její aplikace, jejíž podíl na celkovém hodnocení činí 61% a školní přijímací zkouškou z fyzické zdatnosti. Školní přijímací zkouška z fyzické zdatnosti se koná ve stejném termínu, ve kterém uchazeč koná jednotnou přijímací zkoušku. Kritéria hodnocení školní přijímací zkoušky z fyzické zdatnosti ZDE.
Pořadí uchazečů bude sestaveno sestupně součtem výsledků podle těchto kritérií:
- lékařský posudek o zdravotní způsobilosti pro zvolený obor
- písemný test z matematiky (časový limit 70 minut) max. 50 bodů
- písemný test z českého jazyka (časový limit 60 minut) max. 50 bodů
- klasifikace z chování ve 2. pololetí 8. třídy a v 1. pololetí 9. třídy max. 4 body
-
- velmi dobré 2 body
- uspokojivé, neuspokojivé -10 bodů
- výsledky vzdělávání ve 2. pololetí 8. třídy a v 1. pololetí 9. třídy max. 20 bodů
- studijní průměr do 1,2 10 bodů
- studijní průměr do 1,5 8 bodů
- studijní průměr do 1,7 6 bodů
- studijní průměr do 1,9 4 bodů
- studijní průměr do 2,0 2 body
- školní přijímací zkouška z fyzické zdatnosti max. 20 bodů
- aktivní přístup při přípravě ke vzdělávání ve zvoleném oboru max. 20 bodů
- aktivity a reprezentace základní školy 5 bodů
- členství v oborovém profesním sdružení 10 bodů
- členství ve sportovním oddílu 5 bodů
Pozn.: aktivní přístup je nutno doložit potvrzením školy, profesního sdružení nebo sportovního oddílu.
- v případě rovnosti celkového součtu bodů jsou dalšími kritérii (v daném pořadí):
- lepší výsledek písemného testu z matematiky,
- lepší výsledek písemného testu z českého jazyka,
- lepší výsledek ve školní přijímací zkoušce.
Uchazeči o vzdělání v ostatních oborech jsou přijati ke studiu na základě přijímacího řízení s jednotnou přijímací zkouškou ze vzdělávacích oborů Český jazyk a literatura a Matematika a její aplikace, jejíž podíl na celkovém hodnocení činí 61%. Pořadí uchazečů bude sestaveno sestupně součtem výsledků podle těchto kritérií:
- lékařský posudek o zdravotní způsobilosti pro zvolený obor
- písemný test z matematiky (časový limit 70 minut) max. 50 bodů
- písemný test z českého jazyka (časový limit 60 minut) max. 50 bodů
- klasifikace z chování ve 2. pololetí 8. třídy a v 1. pololetí 9. třídy max. 4 body
-
- velmi dobré 2 body
- uspokojivé, neuspokojivé -10 bodů
- výsledky vzdělávání ve 2. pololetí 8. třídy a v 1. pololetí 9. třídy max. 30 bodů
-
- studijní průměr do 1,2 15 bodů
- studijní průměr do 1,5 13 bodů
- studijní průměr do 1,7 10 bodů
- studijní průměr do 1,9 7 bodů
- studijní průměr do 2,0 4 body
- aktivní přístup při přípravě ke vzdělávání ve zvoleném oboru max. 30 bodů
-
- aktivity a reprezentace základní školy 10 bodů
- členství v oborovém profesním sdružení 10 bodů
- členství ve sportovním oddílu 10 bodů
Pozn.: aktivní přístup je nutno doložit potvrzením školy, profesního sdružení nebo sportovního oddílu.
- v případě rovnosti celkového součtu bodů jsou dalšími kritérii (v daném pořadí):
- lepší výsledek písemného testu z matematiky,
- lepší výsledek písemného testu z českého jazyka,
- lepší studijní výsledky ve 2. pololetí 8. třídy a v 1. pololetí 9. třídy.
2. učební obory (střední vzdělání s výučním listem, denní forma, délka přípravy 3 roky)
- přijetí bez přijímacích zkoušek podle následujících kritérií:
- lékařský posudek o zdravotní způsobilosti pro zvolený obor,
- znalosti uchazečů vyjádřené studijním průměrem na vysvědčení v 1. pololetí 9. třídy,
- v rámci přijímacího řízení se přihlíží k hodnocení chování v průběhu předchozího vzdělávání,
- další relevantní skutečnosti, které prokáží vhodné schopnosti, vědomosti a zájmy: výsledky soutěží dovednosti, zapojení do zájmových kroužků vhodného odborného zaměření, aktivní činnost uchazeče.
- v případě rovnosti pořadí rozhoduje lepší hodnocení v předmětech Matematika a Fyzika na vysvědčení v 1. pololetí 9. třídy.