Hodnocení profilových zkoušek
Navigace:
Český jazyk a literatura – bodová škála hodnocení ústní zkoušky
Český jazyk a literatura – kritéria hodnocení ústní zkoušky
Český jazyk a literatura – bodová škála hodnocení písemné práce
Český jazyk a literatura – kritéria hodnocení písemné práce pro žáky s SPUO
Cizí jazyk – bodová škola hodnocení ústní zkoušky
Cizí jazyk – kritéria hodnocení ústní zkoušky
Cizí jazyk – bodová škála hodnocení písemné práce
Cizí jazyk – kritéria hodnocení písemné práce
Způsob hodnocení ústních zkoušek odborných předmětů profilové části maturitní zkoušky
Způsob hodnocení maturitní práce a její obhajoby před zkušební maturitní komisí
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 53-41-M/03 Praktická sestra a pro obor vzdělání 53-41-M/01 Zdravotnický asistent
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 39-08-M/01 Požární ochrana; ŠVP Strojník požární techniky
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik; ŠVP Mechanik elektrotechnických zařízení
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik; ŠVP Mechanik elektronik
Český jazyk a literatura – bodová škála hodnocení ústní zkoušky
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|---|
Literárněhistorický kontext | vyskytují se ve vysoké míře nedostatky | vyskytují se ve větší míře nedostatky | vyskytují se občas nedostatky | vyskytují se ojediněle nedostatky | nevyskytují se nedostatky |
pomoc zkoušejícího je nutná ve vysoké míře | pomoc zkoušejícího je nutná ve větší míře | pomoc zkoušejícího je nutná občas | pomoc zkoušejícího je nutná ojediněle | pomoc zkoušejícího není nutná | |
Analýza uměleckého textu | vyskytují se ve vysoké míře nedostatky | vyskytují se ve větší míře nedostatky | vyskytují se občas nedostatky | vyskytují se ojediněle nedostatky | nevyskytují se nedostatky |
analýza textu je nedostatečná | analýza textu je dostatečná | analýza textu je dobrá | analýza textu je velmi dobrá | analýza textu je výborná | |
pomoc zkoušejícího je nutná ve vysoké míře | pomoc zkoušejícího je nutná ve větší míře | pomoc zkoušejícího je nutná občas | pomoc zkoušejícího je nutná ojediněle | pomoc zkoušejícího není nutná | |
Analýza neuměleckého textu | vyskytují se ve vysoké míře nedostatky | vyskytují se ve větší míře nedostatky | vyskytují se občas nedostatky | vyskytují se ojediněle nedostatky | nevyskytují se nedostatky |
analýza textu je nedostatečná | analýza textu je dostatečná | analýza textu je dobrá | analýza textu je velmi dobrá | analýza textu je výborná | |
pomoc zkoušejícího je nutná ve vysoké míře | pomoc zkoušejícího je nutná ve větší míře | pomoc zkoušejícího je nutná občas | pomoc zkoušejícího je nutná ojediněle | pomoc zkoušejícího není nutná | |
Kvalita jazykového projevu | vyskytují se ve vysoké míře nedostatky | vyskytují se ve větší míře nedostatky | vyskytují se občas nedostatky | vyskytují se ojediněle nedostatky | nevyskytují se nedostatky |
Český jazyk a literatura – kritéria hodnocení ústní zkoušky
Část | Kritéria | Čas | Body | Počet bodů za část | ||||
1. Literárněhistorický kontext | společensko – historický kontext | 5 minut | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 8 |
umělecký či myšlenkový proud | ||||||||
život a dílo autora | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |||
2. Analýza uměleckého textu | forma, druh, žánr | 5 minut | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 8 |
téma, motiv, myšlenka | ||||||||
časoprostor, kompoziční výstavba | ||||||||
obsah díla | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |||
zasazení výňatku do kontextu díla | ||||||||
3. Analýza neuměleckého textu | souvislost mezi výňatky | 5 minut | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 4 |
hlavní myšlenka textu | ||||||||
komunikační situace | ||||||||
funkční styl (slohový postup, útvar) | ||||||||
jazykové prostředky ve výňatku | ||||||||
4. Kvalita jazykového projevu | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 4 |
Maximální počet bodů: 24 bodů
Hranice úspěšnosti: 10 bodů
Bodové hodnocení a klasifikace ústní zkoušky:
24 – 21 bodů: 1 výborný
20 – 17 bodů: 2 chvalitebný
16 – 13 bodů: 3 dobrý
12 – 10 bodů: 4 dostatečný
9 a méně bodů: 5 nedostatečný
Při hodnocení žáků s poruchami učení se respektují doporučení PPP nebo SPC pro uzpůsobení maturitní zkoušky.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OA4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OS4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Český jazyk a literatura – bodová škála hodnocení písemné práce
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1A |
|
|
|
|
|
|
1B |
|
|
|
|
|
|
2A |
|
|
|
|
|
|
2B |
|
|
|
|
|
|
3A |
|
|
|
|
|
|
3B |
|
|
|
|
|
|
Doplnění k bodové škále hodnocení PP – ČJL
- Pokud žák získá v oddíle 1A 0 bodů, celá PP je hodnocena 0 body.
- Pokud žák získá v oddíle 1B 0 bodů, celá práce je hodnocena 0 body.
- Kvantifikace chyb se vztahuje pouze ke kritériu 2A. Určený interval uvádí počet tzv. „hrubých“ chyb, dvě „malé“ chyby odpovídají jedné „hrubé“.
Kritéria hodnocení pro žáky s SPUO
Pokud se symptomatologie uvedená v posudku žáka projeví v písemné práci, potom lze zohlednit hodnocení v oddílech: 2A, 2B, 3A, 3B.
Písemný projev a jeho zohlednění v těchto oblastech:
- fonetická transkripce slov;
- asimilace hlásek;
- menší slovní zásoba;
- nepřesnosti v užívání slov z hlediska jejich významu;
- problémy s pravidly ČP;
- problémy s aplikací gramatických pravidel do písemné podoby;
- chyby v interpunkci;
- nedostatky ve slovosledu v ČJ;
- obtíže s kompoziční výstavbou textu;
- vynechávání, přidávání nebo inverze hlásek;
- záměny hlásek;
- inverze písmen;
- tolerance kvality a úpravy písma;
- obtíže s celkovou úpravou písemné práce na základě obtíží s pravolevou orientací a prostorovým vnímáním.
Český jazyk a literatura – kritéria hodnocení písemné práce pro žáky s SPUO
Kritéria | Počet bodů | ||||||
1. Vytvoření textu podle zadaných kritérií | A) zadání, obsah, téma, rozsah | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
B) naplnění komunikační situace | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
2. Funkční užití jazykových prostředků | A) pravopis | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
B) lexikální stránka | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
3. Kompoziční výstavba textu | A) textová návaznost | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
syntax | |||||||
vazby mezi větami | |||||||
B) výsledná soudržnost textu | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
strukturování na odstavce | |||||||
úvod, stať, závěr | |||||||
způsob argumentace |
- Maximální počet bodů: 30 bodů
- Maximální počet bodů: 30 bodů
- Počet zadávaných témat: 4
Bodové hodnocení a klasifikace písemné práce:
30 – 26 bodů: 1 výborný
25 – 21 bodů: 2 chvalitebný
20 – 16 bodů: 3 dobrý
15 – 12 bodů: 4 dostatečný
11 a méně bodů: 5 nedostatečný
Při hodnocení žáků s poruchami učení se respektují doporučení PPP nebo SPC pro uzpůsobení maturitní zkoušky.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OA4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OS4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Cizí jazyk – bodová škála hodnocení ústní zkoušky
I – Zadání / Obsah a projev |
II – Lexikální kompetence |
III – Gramatická kompetence a prostředky textové |
IV – Fonologická kompetence |
|
3 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
Cizí jazyk – kritéria hodnocení ústní zkoušky
Část | Kritéria | Čas | Body |
Počet bodů za část |
|||
Ústní projev žáka na dané téma | I Zadání/obsah a projev | 6 minut | 0 | 1 | 2 | 3 | 9 |
II Lexikální kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
III Gramatická kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
Práce s obrázky | I Zadání/obsah a projev | 6 minut | 0 | 1 | 2 | 3 | 9 |
II Lexikální kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
III Gramatická kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
Odborná terminologie | I Zadání/obsah a projev | 3 minuty | 0 | 1 | 2 | 3 | 9 |
II Lexikální kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
III Gramatická kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | |||
IV Fonologická kompetence | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 |
Maximální počet bodů: 30 bodů
Hranice úspěšnosti: 13 bodů
Bodové hodnocení a klasifikace ústní zkoušky:
30 – 27 bodů: 1 výborný
26 – 23 bodů: 2 chvalitebný
22 – 17 bodů: 3 dobrý
16 – 13 bodů: 4 dostatečný
12 a méně bodů: 5 nedostatečný
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OA4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OS4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Cizí jazyk – bodová škála hodnocení písemné práce
I – Zpracování zadání / Obsah |
II – Organizace a koheze textu |
III – Slovní zásoba a pravopis |
IV – Mluvnické prostředky |
|
A – Zadání |
A – Organizace textu |
A – Přesnost |
A – Přesnost |
|
3 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
B – Rozsah, obsah |
B – Koheze textu a prostředky textové návaznosti (PTN) |
B – Rozsah |
B – Rozsah |
|
3 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
- Bodové hodnocení deskriptoru nesmí žákovi přilepšit v celkovém hodnocení oddílu
- Pokud žák získá v oddíle IA 0 bodů, celá PP je hodnocena 0 body.
- Deskriptor uvedený kurzívou: pokud žák získá 0 bodů za tento deskriptor, celý oddíl je hodnocen 0 body.
1 Charakteristika textu zahrnuje: typ textu a jeho formální náležitosti, funkční styl, slohový postup, téma zpracované v souladu s komunikačním cílem.
2 Posuzujeme i to, jak jsou body zadání rozpracovány s ohledem na požadovanou jazykovou úroveň.
3 Posuzujeme vzhledem k zadání, míře rozpracování bodů zadání, požadované úrovni obtížnosti a konzistenci správnosti.
4 Deskriptor zahrnuje chyby, které brání porozumění textu / části textu, a chyby pod požadovanou úrovní obtížnosti (tzv. globální chyby)
5 Deskriptor zahrnuje chyby, které nebrání porozumění textu (tzv. lokální chyby).
Kritéria hodnocení pro žáky PUP
Pokud se symptomatologie uvedená v posudku žáka projeví v písemné práci, potom lze zohlednit při hodnocení v oddílech: IIA, IIB, IIIA, IIIB, IVA. Zohlednit lze tzv. lokální chyby. Chyby, které jsou pod požadovanou úrovní obtížnosti zohlednit nelze.
Bodové hodnocení podle počtu globálních chyb (GCH) v jednotlivých oddílech PP
3 body = 0 GCH
2 body = 1 až 3 GCH
1 bod = 4 až 5 GCH
0 bodů = 6 a více GCH
Určení intervalů slov PP
(1 interval odpovídá 30 slovům)
Text je o 1 interval kratší = PP v rozsahu 199 až 169 slov
Text je o 2 intervaly kratší = PP v rozsahu 168 až 138 slov
Text je o 3 a více intervalů kratší = PP v rozsahu 137 a méně slov
Pokud má práce 99 a méně slov = celá PP je hodnocena 0 body
Text je o 1 interval delší = PP v rozsahu 201 až 231 slov (není penalizováno)
Text je o 2 intervaly delší = PP v rozsahu 232 až 262 slov
Text je o 3 a více intervalů delší = PP v rozsahu 263 a více slov
Cizí jazyk – kritéria hodnocení písemné práce
Kritéria |
Počet bodů |
||||
I. Zpracování zadání |
A) zadání |
0 |
1 | 2 |
3 |
B) rozsah, obsah |
0 |
1 | 2 |
3 |
|
II. Organizace a koheze textu |
A) organizace textu |
0 |
1 | 2 |
3 |
B) koheze textu a prostředky textové návaznosti (PTN) |
0 |
1 | 2 |
3 |
|
III. Slovní zásoba a pravopis |
A) přesnost |
0 |
1 | 2 |
3 |
B) rozsah |
0 |
1 | 2 |
3 |
|
IV. Mluvnické prostředky |
A) přesnost |
0 |
1 | 2 |
3 |
B) rozsah |
0 |
1 | 2 |
3 |
|
Maximální počet bodů: 24 bodů
Hranice úspěšnosti: 10 bodů
Počet zadávaných témat: 1
Bodové hodnocení a klasifikace písemné práce:
24 – 21 bodů: 1 výborný
20 – 17 bodů: 2 chvalitebný
16 – 13 bodů: 3 dobrý
12 – 10 bodů: 4 dostatečný
9 a méně bodů: 5 nedostatečný
Při hodnocení žáků s poruchami učení se respektují doporučení PPP nebo SPC pro uzpůsobení maturitní zkoušky.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OA4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OS4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Způsob hodnocení ústních zkoušek odborných předmětů profilové části maturitní zkoušky
Kritéria a hodnotící škála:
Klasifikace | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1) Ústní projev je samostatný. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
2) Čas samostatného ústního projevu. | > 10 min | > 10 min | < 10 min | < 10 min | < 5 min |
3) Věcná správnost ústního projevu (řeč k tématu). | plně | většinou | napůl | částečně | žádná |
4) Vymezení základních obsahů tématu. | plné | většinové | poloviční | částečné | žádné |
5) Informace k tématu jsou strukturované. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
6) Informace k tématu jsou spojené s praxí. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
7) Doplňující otázky zodpovězeny správně. | vždy | většinou | napůl | částečně | vůbec |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě výše uvedených kritérií a hodnotící škály navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky podle klasifikační stupnice:
1 – výborný
2 – chvalitebný
3 – dobrý
4 – dostatečný
5 – nedostatečný.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OA4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy OS4. Mgr. Lubomíra Pešková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Způsob hodnocení maturitní práce a její obhajoby před zkušební maturitní komisí
Kritéria a hodnotící škála:
Klasifikace | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1) Plagiátorství. | ne | – | – | – | ano |
2) Formulace cílů práce odpovídá zadání. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
3) Celkový postup řešení je správný. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
4) Členění práce odpovídá zadání. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
5) Práce s literaturou odpovídá zadání. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
6) Úroveň jazykového zpracování odpovídá maturitní práci. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
7) Formulace a užití odborné terminologie je správné. | vždy | většinou | napůl | částečně | vůbec |
8) Formální zpracování odpovídá zadání. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
9) Cíle práce byly splněny. | plně | většinou | napůl | částečně | vůbec |
10) Ústní projev při obhajobě maturitní práce. | zcela | většinou | napůl | částečně | vůbec |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě výše uvedených kritérií a hodnotící škály navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky podle klasifikační stupnice:
1 – výborný
2 – chvalitebný
3 – dobrý
4 – dostatečný
5 – nedostatečný.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy BO4. Ing. Andrea Ondrejková v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy TPO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 53-41-M/03 Praktická sestra a pro obor vzdělání 53-41-M/01 Zdravotnický asistent
Kritéria a hodnotící škála:
Oblasti hodnocení / klasifikace | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Odborná úroveň | značné vědomosti, dokáže je použít | velmi dobré vědomosti, nedokáže je v plném rozsahu použít | průměrné vědomosti | podprůměrné vědomosti | slabá úroveň vědomostí |
Chování ke klientům – nemocným | laskavé, empatické, ohleduplné, zájem o uspokojování potřeb klienta, nemocného | citlivé, ohleduplné v souladu s potřebami klienta, nemocného | taktní, ne vždy v souladu s potřebami klienta – nemocného | málo citlivé, odměřené | málo ohleduplné bez zřetele na potřeby klienta, nemocného |
Odpovědnost, spolehlivost | odpovědný, naprosto spolehlivý | spolehlivý, vyžaduje minimální kontrolu | pracuje spolehlivě, odpovědně, ale občas je nutná kontrola | málo odpovědný, ne vždy spolehlivý přístup, potřebuje kontrolu | nespolehlivost, neodpovědnost, vyžaduje neustálou kontrolu |
Organizace činností | bez problémů, zvládá i organizaci při náročné situaci, navrhuje zlepšení | s menšími problémy zvládá i náročnější situace | pracuje podle zaběhnuté organizace, má problémy v náročnějších situacích | nemá pracovní systém, častá bezradnost, náročnější situace nezvládá bez pomoci | dopouští se značných chyb při organizaci práce, náročné situace nezvládá |
Spolupráce v kolektivu | velmi dobrá spolupráce, vychází vstříc, bez problémů přijímá kritiku | dobrá spolupráce, schopen akceptovat kritiku | dokáže spolupracovat na základě podnětu, přijímá kritiku bez reakce | nechuť ke spolupráci, lhostejnost, s nevolí přijímá kritiku | těžká spolupráce, nedůtklivost, neschopnost akceptovat kritiku |
Pracovní nasazení | patří k nejlepším, velké pracovní nasazení | nadprůměrná výkonnost | průměrná výkonnost | slabší výkonnost | slabá pracovní výkonnost |
Práce s dokumentací | bez obtíží zpracuje ošetřovatelskou anamnézu, v dokumentaci se orientuje | zpracuje ošetřovatelskou anamnézu, nedostatky sám rychle opraví, orientuje se v dokumentaci | zpracuje ošetřovatelskou anamnézu, nedostatky opraví a doplní s pomocí vyučující, orientace v dokumentaci vykazuje nedostatky | zpracuje ošetřovatelskou anamnézu na velmi slabé úrovni, nedostatky nedokáže sám identifikovat, po upozornění je doplní s pomocí vyučující, orientace v dokumentaci vykazuje nedostatky | slabá až nedostatečná úroveň zpracování ošetřovatelské anamnézy, nedokáže identifikovat nedostatky a není schopen doplnit informace ani s pomocí vyučujícího, neorientuje se v dokumentaci |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě výše uvedených kritérií a hodnotící škály navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky podle klasifikační stupnice:
1 – výborný
2 – chvalitebný
3 – dobrý
4 – dostatečný
5 – nedostatečný.
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.A Mgr. Lenka Bicanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PS4.B Mgr. Petra Božinová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ZA5.D Mgr. Vladimíra Müllerová v. r.
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 39-08-M/01 Požární ochrana; ŠVP Strojník požární techniky
Hodnocené činnosti:
Klasifikace | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1) Řád strojní služby % správných odpovědí z 20ti otázek testu |
100 – 95 | 94 – 89 | 88 – 82 | 81 – 75 | 74 a méně |
2) Konstrukce, vybavení a základy obsluhy | |||||
a) CAS 24 T/815 Terno | Zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i) navrhne ostatním členům komise klasifikaci žáka jednotlivě pro okruh 2a), 2b), 2c) a 2d) podle klasifikační stupnice: 1 – výborný 2 – chvalitebný 3 – dobrý 4 – dostatečný 5– nedostatečný. |
||||
b) CAS 30 T/815-7 | |||||
c) AZ 30 Mercedes Benz Atego | |||||
d) PVP 27 |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě hodnocení v okruhu 1), 2a), 2b), 2c) a 2d) navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky jako zaokrouhlený aritmetický průměr jednotlivých hodnocení podle klasifikační stupnice:
1 – výborný (1 – 1,49)
2 – chvalitebný (1,50 – 2,49)
3 – dobrý (2,50 – 3,49)
4 – dostatečný (3,50 – 4,49)
5 – nedostatečný (4,50 – 5,00).
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy PO4. Ing. Pavel Noha v. r.
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik; ŠVP Mechanik elektrotechnických zařízení
Hodnocené činnosti | |
1) Dokumentace | 0 – 3 body |
2) Bezpečnost práce | 0 – 2 body |
3) Funkčnost | 0 – 20 bodů |
4) Odizolování vodičů | 0 – 3 body |
5) Dotažení vodičů | 0 – 2 body |
6) Vzhled | 0 – 20 bodů |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě hodnocení (počtu bodů) v kritériu 1), 2), 3), 4), 5) a 6) navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky jako hodnocení odpovídají dosaženému součtu bodů podle klasifikační stupnice:
1 – výborný (50 – 45)
2 – chvalitebný (44 – 39)
3 – dobrý (38 – 33)
4 – dostatečný (32 – 27)
5 – nedostatečný (26 – 0).
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.
Způsob hodnocení praktické zkoušky profilové části maturitní zkoušky pro obor vzdělání 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik; ŠVP Mechanik elektronik
Hodnocené činnosti – specializace ŘES |
|||
1) Dokumentace – elektronická část | 0 – 4 body | ||
2) Dokumentace – pneumatická část | 0 – 4 body | ||
3) Funkčnost elektronické části | 0 – 15 bodů | ||
4) Funkčnost pneumatické části | 0 – 15 bodů | ||
5) Funkčnost celková | 0 – 10 bodů | ||
6) Bezpečnost práce | 0 – 2 body | ||
Hodnocené činnosti – specializace PES |
|||
1) Dokumentace | 0 – 15 bodů | ||
2) Bezpečnost práce | 0 – 2 body | ||
3) Programové listy | 0 – 8 bodů | ||
4) Zapojení | 0 – 3 body | ||
5) Programování | 0 – 12 bodů | ||
6) Funkčnost | 0 – 10 bodů | ||
Hodnocené činnosti – specializace PZTS |
|||
1) Dokumentace | 0 – 15 bodů | ||
2) Bezpečnost práce | 0 – 2 body | ||
3) PZTS obvody | 0 – 8 bodů | ||
4) Periferní obvody | 0 – 10 bodů | ||
5) Programování | 0 – 5 bodů | ||
6) Funkčnost | 0 – 10 bodů |
Způsob stanovení výsledného hodnocení ústních zkoušek profilové části maturitní zkoušky
Na základě hodnocení (počtu bodů) v kritériu 1), 2), 3), 4), 5) a 6) navrhne zkoušející, po dohodě s přísedícím (-i), ostatním členům zkušební komise klasifikaci žáka ze zkoušky jako hodnocení odpovídají dosaženému součtu bodů podle klasifikační stupnice:
1 – výborný (50 – 45)
2 – chvalitebný (44 – 39)
3 – dobrý (38 – 33)
4 – dostatečný (32 – 27)
5 – nedostatečný (26 – 0)
Navrhuje ředitelka školy Ing. Lenka Demjanová v. r.
Schvaluje předseda zkušební maturitní komise třídy ME4. Mgr. Ivana Doktorová v. r.