Naše škola již několik let zkouší podle tzv. Jednotného zadání v systému Nová závěrečná zkouška 2.
Cílem jednotného zadání je dosáhnout toho, aby závěrečná zkouška konaná v témže učebním oboru na různých školách měla srovnatelnou náročnost a odpovídala současným potřebám výkonu profese. To je však obtížné, pokud požadované výstupy v daném oboru nejsou jasně vyjádřeny a jednotně stanoveny. Fakt, že závěrečná zkouška v daném oboru může mít velmi rozdílnou úroveň, pokud si každá škola sestavuje její obsah sama, vadil nejdříve samotným odborným školám. Proto již před řadou let začaly vzájemně spolupracovat a vytvářet sjednocená zadání závěrečné zkoušky pro některé obory vzdělání.
| Obor | Kód | Třída | Písemná | Praktická | Ústní | 
| Elektrikář | 26-51-H/01 26-51-H/02 | E3 | 1. 6. 2015 | 2. -3. 6. 2015 | 11. -12. 6. 2015 | 
| Instalatér | 36-52-H/01 | I3 | 5. 6. 2015 | 8. -9. 6. 2015 | 17. 6. 2015 | 
| Tesařské práce | 36-64-E/01 | TPZP3 | 5. 6. 2015 | 8. -9. 6. 2015 | 18. 6. 2015 | 
| Truhlář | 36-56-H/01 | TRZE3 | 1. 6. 2015 | 2. – 4. 6. 2015 | 12. 6. 2015 | 
| Zámečník | 23-51-H/01 | Z3 | 5. 6. 2015 | 8. -9. 6. 2015 | 17. 6. 2015 | 
| Zedník | 36-67-H/01 | TRZE3 | 1. 6. 2015 | 2. -3. 6. 2015 | 11. 6. 2015 | 
| Zednické práce | 36-67-E/01 | TPZP3 | 5. 6. 2015 | 8. -10. 6. 2015 | 18. 6. 2015 |